SAHRA_MUUSE

kläderna

Publicerad 2012-03-10 19:16:44 i allmänt 906

Hej idag  lättade jag efter en tröja eller klänning kan man säga något som bassade mig men,
det var vår små och jag hittade bara en klänning och tröja hahah och sen dom andra bassade inte mig,
så otur hadde jag, dom flesta bassade dom min lilla sysster.
oo,jag önskade mig att dom bassade mig, dom är så jävla fina klänninga och tröjorna :(
och sen vet jag ej vilken jag ska välja.
Khakifärgad, transparant skjorta, 40:-. CLICK!  Aprikos, oversized skjorta med detaljer, 40:-. CLICK!  Blå satinblus, förr: 75:- - NU: 50:-! CLICK!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela