SAHRA_MUUSE

fångad

Publicerad 2011-08-03 23:57:47 i

Fick en superbra idé av en av mina läsare som ville att jag ska ha en röstning.
Självklart kan jag ha det :)
Ni får skriva vad ni vill att jag ska för röstningarsen men just nu tar jag bara en.
Vem tycker ni att Ryan borde välja, Jarrah eller Natasha?
Det har ju varit drama mellan dom tre i evigheter nu, men vem tycker ni att han passar bäst med?
Jag tänker ha röstning några dagar i veckan, lite nu och då om lite allt möjlig (Fångad såklart)
Och förresten, Trapped och Caastaway är båda Fångad och samma serie. Det är bara att i Australien där Fångad är inspelat, heter den första säsongen "Trapped" och den andra säsongen (Den som visas nu) heter "Castaway" det är bara att dom inte har bytt namn här i Sverige:)
Så, glöm inte att rösta,Jarrah eller Natasha ;)
/jerrah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela