SAHRA_MUUSE

ANGEL EYES!

Publicerad 2011-06-11 18:00:03 i

Hej!
Har varit med kamil nästan hela dagen.
Vi tog en promenad till centrum och sen gick vi till den nya restaurangen Orientaliskaoch testade deras mat. Vi beställde en varsin kebabtallrik och det var faktiskt gott där fast man inte hört så mycket bra om det stället. När vi ätit klart så gick vi till Ghadaoch var där en stund, gick ut o handlade o träffade samia och kowsar snabbt och sen återvände vi hem till Ghada och tittade på filmen Angel Eyes med Jennifer Lopez.
Älskar Jennifer Lopez filmer!
Nu är vi hemma igen och ska gå och lägga oss nu.
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: sAMIA

Publicerad 2011-06-13 16:26:59

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-13 16:27:34

faaan vaddu ljuger bra när har du sett mig

Svar: ok då det kan inte säga ljusning!
Sahra-Muuse

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela