SAHRA_MUUSE

fashions kläder

Publicerad 2011-06-01 19:35:00 i

Vad tror ni? Masshysteri kring märket - vi bloggare är inte heller oskyldiga här... - och massproduktion med galna kollektionssläpp året runt som skapar köptrötthet i högsta grad? Kan det fortsätta så här och hur tänker ni när ni sorterar, köper och säljer? Tröttnar ni på kläderna eller på vissa stilar och vill ni då ha in annat eller andra stilar också? Ser ni era Mollysar som till viss del en investering eller bara som vackra kläder att slita med hälsan? Har det allt sämre andrahandsvärdet förändrat ert köpbeteende på något vis? Tänker ni efter mer när ni handlar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela