SAHRA_MUUSE

frågor&svar

Publicerad 2011-06-07 15:54:18 i

1)Vilket var det första datorspel?
(De flesta räknar SpaceWar! från 1962 som världens första datorspel
2)hur kan fåglar sitte på kraftledningar?
vet inte!

3)Hur många gånger kan man återvinna returpapper?
tror jag 6 gånger hahh jag är inte säkert!

4)Varför finns det radioaktivitet i brandvarnaren?
hahah vet inte!

5)Hur fungerar ett datorvirus?
Ett datorvirus är en liten programsnutt som finns inbäddad i ett anna tror jag jag är inte säkert ahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela