SAHRA_MUUSE

HAR DU NÅGONSIN:

Publicerad 2011-06-29 18:16:33 i

Varit medvetslös? ah.
Sprungit naken ute? hahah om man räknar den gången jag och ly naken bada.
Flashat något intimt bland folk? jag tror inte de,nee
Åkt ambulans? nee
Gjort något riktigt dumt? kanske
Varit nykter på nyårsafton? när jag var liten ja
Hånglat med fler än 50 pers? shit, fan va äckligt.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? aa.
Hånglat med någon riktigt ful? mhm
Skämts över dina föräldrar? aa.
Sagt hur dålig din partner är i sängen? yepp
Sagt jag älskar dig och menat det? nej, jag är för seriös för det.
Tar du droger? ne..
Dricker du? ahah ja.
Vad sover du i? något varmt för mitt rum är alltid kallt
Varit riktigt kär? ne.
Är du ensam nu? ne jag tror inte det
Vill du gifta dig? kanske.
Vill du ha barn? aa.
Blivit polisanmäld? nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela