SAHRA_MUUSE

hemma

Publicerad 2011-06-06 17:07:18 i

Magen och hjärtat är fulla av känslor. Först en bröllopsfotografering med ett par jag tycker mycket om. På en plats jag saknar. Sen ett bråddjupt samtal om känslor tillsammans med nya fina människor jag bryr mig om. Och så en snabbtitt på lägenheten min lillebror och hans familj flyttat in i som nya stockholmare. Sist en skön fika och promenad i Vinterviken med vänner.

Jag letar. Försöker känna mig hemma. Fortfarande. Kanske kommer jag aldrig göra det. Men jag börjar tröttna på att söka. Kanske drabbar den stora insikten mig imorgon när jag tillsammans med mina kollegor börjar planera 2011 års verksamhet. Kanske inte.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sahra-Muuse

Hejsan! :) Mitt namn är Sahra. Jag bor i en liten håla som heter Gislaved. Jag fyllt 16 år. Just nu praktisera jag på barn och fritid. På fritiderna är jag med mina vänner! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela